Post by pohardtengathe on Feb 15, 2022 7:07:11 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch bron ▞▞▞
▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
The Frostrune Pustolovske igre ybf
Wat een topspel! Goed verhaal, puzzels oplossen, maar goed te doen als je er zelfs induikt. Erg mooi gemaakt en je blijft spelen!
ik heb elk denkbaar pad bewandeld dat ik kan vinden en ik blijf maar rondjes draaien. Ik heb de sleutel nodig van de kast in het ijshuis. ik ben ontelbare keren naar de dode walvis en de begraafplaats geweest, kan verschillende benodigde dingen niet vinden?
Evenwichtig. the Frostrune is een adembenemend mooi first-person puzzelavontuur dat opvallende handgeschilderde kunst gebruikt om zijn kleine stukje Noorse
Het Frostrune-spel Voor IPhone, IPad En Mac - Fascinerende Zoektocht Gebaseerd ... Nieuw Van Google: Assistent (analoog Aan Siri), Allo-messenger, Android.
Start niet eens, loopt vast op het eerste scherm met het logo.... verwijderen
Cool verhaal, Fiun-puzzels
De meeste puzzels waren een beetje te losgekoppeld voor mij. Ze waren gemakkelijk genoeg toen ik eenmaal doorhad wat het punt was, maar ik moest vaak dingen opzoeken omdat ik gewoon niet wist wat ik nu moest doen. Geweldige muziek en kunst.
deze game vraagt je om volledige toegang tot je foto's te geven en start pas als je toestemming geeft. Na het spelen van het spel denk ik niet dat het de moeite waard is om zo'n toegang te geven.
Waarschijnlijk een goed spel. Maar ik zal altijd 1 ster geven aan elke app die belachelijke machtigingen vereist om te spelen. Daar en dan gedeïnstalleerd.
Super graphics, uitdagend maar doenbaar.
hou echt van dit spel. aanvankelijk was een beetje uitgesteld - alles waar ik op klikte in de eerste 5/10 minuten had een sleutel nodig die ik niet had! maar ik heb doorgezet en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik hou echt van de graphics, vooral de overlay van de geestenwereld. en ik hou van de elementen van de Noorse traditie die worden verkend en gebruikt. kijk uit naar meer - het einde suggereerde een verder avontuur, en ik hoop dat het wordt gemaakt.
... 6 Frost Rune, 7 FusRoDa (gelukkig wel onder de Z toets), 8 Conjure Flame atronauch, 9 Raise Dead, 0 Oaksflesh om maar iets te noemen.
Om de een of andere reden vraagt dit spel om toegang tot al je foto's, maar laadt het dan niet verder dan het startscherm. Absoluut een schetsmatige app, die waarschijnlijk verklaart waarom het gratis is - ze hebben toegang tot uw persoonlijke gegevens en foto's. Corrigeer dit alstublieft!
HAWK: Airplane Space games Arkade lie
Ik kwam vast te zitten na het bovenstaande scherm, hang het amulet op, ja het gebeurt niet, verveeld met klikken als een gek en niets krijgen.
Ik wilde dit spel echt leuk vinden. Ik kon er moeilijk in komen. De graphics waren mooi, maar vrij nutteloos in 90% van het spel. Je kunt niet alleen mooie windowdressing en zwakke gameplay hebben. Het verhaal was leuk, maar niet geweldig. De vertelling was traag en bijna vervelend. Ik had een spelverpestende glitch toen, ondanks alles goed te hebben gedaan, de borst van de raaf er niet in slaagde te materialiseren. Ik heb mijn geld verspild aan dit zeer korte, matte spel.
The Frostrune სათავგადასავლო wvdz
Prachtig gemaakt, geweldig!
Icecrown trading cards-catalogus - LastDodo
Ik vond het geweldig, speelde het in één keer uit
welke ervaring? het gaat niet open
The Frostrune - GameSolves
The Frostrune Cabaran rbu
Wil altijd toegang tot de locatie. Plus alle fotobestanden en contacten. Deze game is een oplichterij om je gegevens te bewerken. Doe geen moeite.
Ik heb het spel gedownload en geopend. Het vroeg me om te selecteren of ik de app wilde gebruiken om toegang te krijgen tot mijn foto's enz. En locatie. Ik koos voor weigeren op beide omdat dat een optie was. Het spel laadde niet en zat vast met het pictogram van het spel. Los dit op. Ik zou deze game graag willen spelen zonder toegang tot mijn locatie en foto's.
Prachtige kunst, fantastisch verhaal, geen advertenties! Omdat ik al jaren geïnteresseerd was in Scandinavische overleveringen, was ik erg blij dat het allemaal correct werd weergegeven in het spel. Ik had graag geld betaald voor zo'n prachtig spel. Mijn enige kritiek: sommige puzzels waren een beetje te gemakkelijk. Ik kijk uit naar meer van dezelfde ontwikkelaars! Ga zo door!
Ik zal mijn beoordeling wijzigen zodra het probleem met intermitterende crashes is opgelost. Tot nu toe ben ik het aan het graven, dus ik ga nog steeds spelen omdat ik het net een half uur geleden heb gedownload, maar ik ben niet de enige persoon (ik heb nog een recensie gevonden) met hetzelfde probleem en ik kan alleen geïnteresseerd zijn voor een bepaalde hoeveelheid tijd bij het ervaren van meerdere crashes. Ik wil het afmaken, help mij jou te helpen mij te helpen 😉
Ik heb de game geïnstalleerd op basis van revews, ik wilde spelen, maar het vraagt zoveel rechten dat ik geen enkele game toegang geef tot mijn bestanden, foto's, media enz. Er zijn genoeg goede games die niet zo opdringerig zijn.
Leuk spel, mooie graphics!
Ik zie geen enkele reden om toegang te krijgen tot de foto's en media op de telefoons van gebruikers, de game lijkt interessant, maar ik voelde me een beetje achterdochtig! Enige uitleg?
Het wil toegang tot locatie en bestanden. Laat me anders niet vooruitgaan. Verwijderd.
Wat bedoel je met "toegang tot je bestanden en foto's"? De tijd is op voor deze stier.
Het heeft leuke aspecten maar is te makkelijk en het verhaal voelt uiteindelijk niet lonend genoeg aan.
Wauw, wat een geweldig mooi spel!
Je mag niet spelen, geen gebruik van dingen op mijn apparaat,en dan kun je niet spelen?
geweldig spel met een geweldig verhaal, graphics en geluid... maar het spel bleef verpletteren, dus ik moest het verwijderen.
Download Frostrune niet!!! Deze game zag er geweldig en meeslepend uit voor een mobiele app, maar hij werkt niet. Verdacht genoeg vraagt de game toegang tot al je foto's, bestanden, contacten en locatie. Het heeft ze niet nodig, dus dit is echt vaag. Als je de game eenmaal deze toegang hebt geweigerd, wordt deze nooit geladen en blijf je op een zwart scherm hangen.
The Frostrune Cabaran rbu
Over het algemeen is het bevredigend... Vooral de graphics zijn te goed, maar wachten op deel 2 met meer avonturen en magie
Download Guide Tips The Frostrune Solutions Levels Game apk 1.0 for Android. Deze handleiding geeft tips voor het spel Frostrune-oplossingen.
Het spel is absoluut mooi en interessant, maar het blijft crashen op mijn telefoon. REGEL DIT ALSJEBLIEFT!
Game vereist toegang tot alles in de telefoon, het zou niet werken als je zelfs maar één toegangsmachtiging weigert. Laat je niet misleiden, dit GRATIS spel is in ruil voor al je persoonlijke gegevens. Niks is gratis.